CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Assalamualaikum para pembaca sekalian....

Apa khabar semua? Aku disini mengaharapkan kalian dapat menghabis hari-hari kalian dengan sebaik mungkin.. Maklumlah, kita tinggal didunia ini bukan lah lama sangat punkan.. Tup tup (gaya org tua) kita dah meninggal. Itu sebab selagi diberi kan peluang untuk meneruskan hidup di dalam dunia ini, kita kena gunakan dengan sebaik mungkin.. :)

 Apa khabar Bonda? Ayahanda? Sebenarnya, aku merindui bonda ku yg dahulu. Gentle cakap (cewah), aku sedih dengan semua ini... tapi aku tak tunjukkan semuanya... Bak kata org, simpan jelah dalam hati ini.. Suka/duka yg terjadi dalam hidupku, biarlah aku seorang shj yg tahu.. Nanti nak menggal pon sorang-sorang jee... ye dak??

 Aku... Sedih mengenangkan nasib rakan-rakanku yg ditimpa kecelakaan dlm kehidupan mereka.. yg satu kemalangan.. Yg dua, lari rumah.... Aku tahu, bukan senang untuk lari rumah, meninggalkan keluarga... Juga meninggalkan ibu bapa yg menjaga kita 24Jam tanpa henti... Aku tidak duduk serumah, bukan juga setaman.. tapi melalui riak wajahnya, aku tahu, dia sedang memendam rasa.... 

 Aku terkejut.. menerima panggilan dripada seorang ''mak''.. Menangis hiba menelefon aku lantas menanyakan "******** ada dirumah?" Aku menjawab "Tak ada makcik. kenapa ya?" "Dia lari rumah *sambil menangis*" Aku tersentak.. Oh Tuhan, cubaan apakah ini?? Aku terus menelefon dan menghntr msg kpd nyaa. tetapi, Encik maxis pula yg membals. Dia matikan hp. 

Makcik, saya minta maaf......

Tuhan, macam mana aku nak selesaikan semua ini?? Aku rindu sahabat-sahabat ku... Kembalikan mereka kepangkuan keluarga mereka... Berikan mereka peluang untuk bersama-sama keluarganya.. Kesian mak diaa. Oh ya! Aku rasa, aku macam dpt baca.. Dia takkan mudah untuk melarikan diri jika tidak berlaku sesuatu... 

Ampunkan dosa nya Tuhan.. Temukanlah aku dengan mereka.. Mcm mana aku nak pergi lawat kau syg.. Aku juga berhadapan dgn masalah sekang nii..... Aku sedih sbb tiada siapa yg menyokong ku.. Kalau aku ada lesen kereta, mmg aku dah smpai Hospital... Maafkan aku.....

# Semoga Allah membantu Makcik & Pakcik untuk mencari rakanku.... InsyaAllah. Wallahualam.